חשד ל"תג מחיר" בירושלים • רכב ובתים הוצתו במזרח העיר: "נקמה מנהלית"

    בנצי ליזרוביץ No Comments on חשד ל"תג מחיר" בירושלים • רכב ובתים הוצתו במזרח העיר: "נקמה מנהלית"
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האם אחרי הרגיעה עולים להתקפה?! בשכונת צור באהר שבמזרח ירושלים, דיווחו אזרחים על כלי רכב שהוצתו, כשלצידם נרשמו כתובות "מוות לערבים" ו"נקמה מנהלית", המשטרה פתחה בחקירה בחשד לפעולת "תג מחיר".

    מהמשטרה נמסר כי על אחד מכלי הרכב רוססה הכתובת "מוות לערבים", ועל הבית הסמוך רוססה הכתובת "נקמה מנהלית" – שעלולה להעיד על כך שמדובר בנקמה של ארגוני ימין קיצוני.

    מכבאות והצלה ירושלים נמסר כי התקבלה קריאה סמוך לשעה שלוש לפנות בוקר, וצוותי כיבוי מתחנת הר חומה הוזעקו לכיבוי רכב בשכונת אום טובא הסמוכה לצור באהר. לוחמי האש, בפיקודו של סמל ניר אברמוביץ, השתלטו על שרפת הרכב ומנעו את התפשטות האש לשדה קוצים ומבנה סמוך. עוד הדגישו בכבאות כי נזק כבד נגרם לרכב. "מבדיקה ראשונית ומעדויות של אנשי המקום עולה חשד כי הרכב הוצת. חוקרי השרפות של כבאות והצלה ירושלים חוקרים את נסיבות פרוץ השריפה", נמסר משירותי הכיבוי.

    כזכור, לפני שבוע חתם שר הביטחון משה (בוגי) יעלון על צו מעצר מנהלי נוסף לפעיל הימין איתיאל זוארץ, תושב ההתנחלות עדי עד שבגוש שילה. זוארץ, בן 27, נשוי ואב לארבעה, נעצר בביתו על ידי שוטרים רעולי פנים שהגיעו עם אקדחים והציגו בפניו את צו המעצר, בהנהגת ההתיישבות הגיבו בזעם להארכת המעצר המינהלי, וטענו לחוסר מוסריותו וחוקיותו.

    צילום: דוברות כיבוי והצלה ירושלים
    תמונה 1 (37)

    תמונה 2 (35)

    תמונה 3 (28)

    תמונה 4 (20)



    0 תגובות